طراحي سقف هاي كاذب طراحي سقف هاي كاذب .

طراحي سقف هاي كاذب

سقف هاي كاذب

سقف هاي كاذب

سقف هاي كاذب داراي تنوع زيادي در نحوه اجرا هستند. اين محصول مي تواند در مدل هاي مختلف با متريلا مختلف همچون گچ -چوب-فلز-پي وي سي -شيشه-كامپوزيت توليد و اجرا شود. شما براسا نيازي كه داريد و همچنين با توجه به ميزان بودجه تان مي توانيد درخواست طراحي و ساخت سقف كاذب مد نظرتان را متريالي كه مي خواهيد بدهيد.

از مزاياي داشتن سقوف كاذب در يك ساختمان مي توان به اين نكته مهم اشاره كرد كه ديگر شما براي پنهان كردن مواردي همچون لوله كشي ها و سيم كشي ها و كليه كارهاي زير ساختي يك ساختمان دغدغه اي نخواهيد داشت و همه اين موارد را مي توانيد در زير سقف هاي كاذبتان پنهان نماييد.در ضمن اگر به صورت استاندارد و اصولي بتوانيد از اين محصول استفاده نماييد علاوه بر زيبايي كه به ساختمان شما خواهد بخشيد مي تواند محيطي كاملا اكوستيك را برايتان پديد آورد.محطي كه در ان اتلاف انرژي به حداقل خواهد رسيد.همچنين با يك نور پردازي زيبا مي توانيد محيط منزل و يا هر جاي ديگر كه در ان سقف كاذب كناف به كار رفته را زيباتر و چشم نواز تر نماييد.

از مزاياي به كار بردن و اجراي سقف كاذب مي توان به موراد زير اشاره كرد :

نصب سريع و آسان كه باعث سرعت بخشيدن در عمليات ساخت و ساز  ساختمان مي شود.

ايجاد محيط آكوستيك

ايجاد محيطي كه در ان اتلاف انرژي به حداقل خواهد رسيد.

زيباتر كردن محيط

پنهان كردن زير ساخت هاي ساختمان همچون لوله كشي ها و سيم كشي ها

 

 

سقف , كاذب , سقف كاذب , طراحي سقف هاي كاذب , اجراي انواع سقف كاذب , انواع سقف كاذب كناف , سقف كناف , طراحي سقف كاذب

+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ساعت ۱۰:۰۰ توسط تست ميرزايي دسته : نظر(0)

طراحي سقف كاذب

خانه‌ي قديمي در تايوان با سقف كاذب به روز مي‌شود

خانه‌ي قديمي در تايوان به روز مي‌شود

شركت طراحي داخلي هائو ديزاين اخيراً نوسازي يك ساختمان 2 و نيم طبقه در شهر پينگ‌تونگ اين كشور را بر عهده گرفت. اهميت كار اين شركت طراحي داخلي اين بود كه خانه‌ي مذكور يك نمونه از خانه‌هاي دو نيم طبقه‌اي است كه در اين كشور كوچك آسيايي بسيار مرسوم بوده است و سقف كاذب كناف در ان حرف اول را مي زند.. به طور معمول طراح داخلي ترجيح مي‌دهد كه نيم‌طبقه را تخريب كند. علت‌اش اين است كه اين نيم‌طبقه هم روشنايي را به شدت محدود مي‌كند و هم اين‌كه در طراحي جديد خلل ايجاد مي‌كند. با اين‌حال طراح داخلي شركت طراحي داخلي هائو ديزاين اصلاً قصد دست زدن به خانه را نداشت و مي‌خواست ظاهر اصلي آن را حفظ كند و صرفاً فضاي داخلي آن را نوسازي و براي زندگي مدرن امروزي مناسب كند و شايد هم  براي كمي زيباتر كردن آن براي سقف ها اقدام به طراحي سقف كاذب نمايد.
طراح داخلي راهي را برگزيد كه درست برعكس راهي بود كه يك طراح داخلي ديگر انتخاب مي‌كرد. او تصميم گرفت كه ديوار حائل نيم طبقه را كلاً تخريب كند و به اين ترتيب از نورگيري نيم طبقه استفاده كند و فضاي داخلي خانه را روشن‌تر كند.


آشپزخانه به زير نيم طبقه منتقل شد درست مقابل يك پنجره‌ي بزرگ كه در ديوار مقابل قرار داشت. طراح داخلي هره‌ي اين پنجره را عميق‌تر كرد تا اين هره نقش يك نيمكت را براي ساكنان خانه فرهم كند. به اين ترتيب طراح دكوراسيون داخلي توانست ميز ناهارخوري را كنار اين پنجره قرار دهد و با حدف صندلي‌ها در يك طرف و استفاده از هره به عنوان نيمكت فضاي بيش‌تري را به آشپزخانه اختصاص دهد.
اما طراح داخلي يك تغيير مهم ديگر هم در ساختار خانه داد. راه پله‌ي اصلي خانه كه در اصل مقابل در ورودي خانه قرار داشت، تخريب شد و به پشت خانه منتقل شد، يعني جايي كه پبش‌تر آشپزخانه‌ي اصلي خانه قرار داشت. طراح داخلي سقف را در بالاي راه پله‌ي جديد تخريب كرد و به جاي آن يك نورگير شيشه‌اي نصب كرد تا خانه را روشن‌تر كند
يكي از مشكلات طراح داخلي نيم طبقه‌ي خانه بود. طراح داخلي ترجيح داد تا اين اتاق را به يك كتاب‌خانه‌ي كوچك تبديل كند و براي زيباتر كردن ان به اجراي سقف كاذب در ان مشغول شد.. به اين ترتيب اين فضاي محدود و كوچك به يك گوشه‌ي دنج براي ساكنان تبديل شد كه مي‌توانند با آرامش و به دور از هياهو در آن زندگي كنند.
طبقه‌ي بالاي خانه به طور كلي به دو بخش مجزا تقسيم شد. طراح داخلي بخش اصلي اين فضا را به اتاق خواب اصلي خانه اختصاص داد. بخش ديگر اين فضا به حمام تبديل شد كه چسبيده به اتاق خواب اصلي خانه طراحي شده است.


طراح داخلي تصميم گرفت تا از چوب براي تزئين فضاهاي مختلف خانه استفاده كند. علت اصلي اين تصميم طراح داخلي اين بود كه فضاي داخل خانه را گرم‌تر از پيش مي‌كرد و حس به‌تري به ساكنان خانه مي‌داد. از چوب به عنوان كف‌پوش خانه، كف‌پوش پلكان و پوشش ديوارها در بسياري از بخش‌هاي خانه استفاده شد. به اين ترتيب همين چوب به طراح دكوراسيون داخلي امكان داد تا مبلمان خانه را بر اساس همين ماده و همين تركيب رنگي بچيند.
چوب در ضمن كمك مي‌كرد تا طراح داخلي بر تاريخ و گذشته‌ي خانه هم تأكيد كند و به ما يادآوري كند كه اين خانه‌ي قديمي بسيار بيش‌تر از آن‌چه فكر مي‌كنيم قدمت دارد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۰۴:۱۷ توسط:غلام موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :